Idag e staden öppet till 24! Tänker på mit...

img_0442 (MMS)

Idag e staden öppet till 24! Tänker på mitt sommarcrew som jobbar för fulla muggar ikväll.   Pite e fullt med fotbollsspelande kids från världens alla hörn. Pitesummergames drar ca 15 000 extra peeps till staden. En hel helg förgyller turismen hela Pite o på  ska jag få vara med och uppträda för alla funktionärer som varit med och hjälpt till med eventet. Vi repar alot kan jag ju säga er och nu har vi fått reda på vilken otroligt smal yta vi har att stå på. 2*4 är lite av en utmaning... Men det löser sig alltid:) Nu ska jag hämta tvätten o titta på all time favorit - Dirty dancing, stämning!!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0