It's dangerous to stop the flow!


Så är det bara!

Idag tog jag med mig själv, mina nikeskor och min annansvattenflaska till Ursvik.

Jag hade bestämt mig och så fick det vara!
Jag hade ett flow för två dagar sedan så nu jäklar skulle jag pressa mig själv liiite till.

Jag körde helt enkelt tio km slingan. MILEN!! Jepp, helt enkelt? Njae... det e ju inte enkelt att springa långt och inte särskilt behagligt heller, men ååh vilken känsla efteråt. Lite så: I made it!

Appropå flow så är det mycket som går min väg nu och det är väl så det ska vara. Some ups and some downs, men ups e ju mycket roligare ;)

Ikväll ska jag träffa massa massa peeps som betyder mycket för mig. Bland annat grabben som lärde mig att stava till AWZM, säga peeps och att slåss som en man (?!??). Han gjorde mig alltså liiiite  coolare ;)



Me and mr Frederick Doin' the Marrepose!

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0