Jag är frälst!

Nu har vi varit på bio.
"Harry Potter 7 dödsrelikerna del 2", check! Jag ska verkligen inte avslöja ngt men OMG jag är frälst!
Jag vill också vara med Harry Potter och kunna utföra magi, flyga till andra världar och ta död på onda andar genom att säga: "Expecto protunum".

Jag och brorsan är helt utmattade av tre intensiva dagar med våra vänner Harry Potter, Ron och Hermione... Nu känns det lite tomt... vad ska vi göra nu då???
Imorgon ska vi i alla fall springa tillsammans och det är på brorsans initiativ, det tycker jag är mucho bra. Har t.o.m. lovat att inte springa på morgonen bara för att han ska hinna vakna och följa med... jag sträckte mig till kl. 13!
Nu ska jag mysa med familjen med lite grill och gott vin!
Det här med 3D tyckte mami var ascoolt ;)
(ok, jag erkänner.. råkade slumra till liiite, men det vara bara i början av filmen haha!)
Puss och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0