Lyssna på kropp och själ!


Jag är ju gärna en person som håller mig till min träningsplanering.

Men ibland så måste man lyssna till vad kroppen vill och vad du själv känner för stunden.

Det var gymbesök planerat egentligen (ben och triceps) men kände att jag inte kunde gå miste om det fina vädret om jag hade tillfälle att ta mig ut. Jag ska ju repa hela, hela dagen idag.. inomhus!

Så det blev en springtur runt vattnet och när jag kom hem blev det ben- och tricepseövningar i alla fall ;)!

Körde utfall med balans på stol, rumplyft där jag hade fötterna på ett skoställ, dips på stol och smala armhävningar.

Med detta vill jag säga att det går alltid att anpassa och variera sin träning beroende på din egen vilja, lust och humör!


Jag har hört att Saade ska vara rätt populär ;)
Så nu ska jag sätta koreografin till mina kids som jag ska ha nästa vecka!

Puss och lycka till med träningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0