Soooova!

Hur skön på en skala är inte jag som kommer hem och har inte sett la familia på ganska lång tid.
Dricker tre koppar kaffe (för att jag tror att det ska hålla mig vaken).
Lutar mig mot mammas axel och somnar rätt hårt.
Har sovit sen jag kom imorse ungefär, ända tills nu. Alla är borta och storhandlar för vi ska ha en liten "aftercelebration" ikväll. Men prinsessan, den där numera 29-åringen, nej hon har det bra för hon har däckat på soffan och njuter av att bli ompysslad. haha
Bjuder på lite pics (eller ganska många från i lördags) för det var ju så kul!!!
le gang <3!
le grill!
Birthdaygift!
Mina vänner vet precis vad jag gillar ;)
Fler presenter :)
Utgång yeah!
Jag och min bääääästis hihi
Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0