Sova del 2!

Det var helt otroligt igår!
Jag var som en zombie.
När alla kom hem fixade vi middagen, vilken var en otroligt fin lyxmiddag med skaldjursfat och champagne och grejer.
Men efter det så skulle jag umgås med brorsan och jag satte mig på sängen där han satt och spelade TVspel och helt plötsligt hade jag däckat.
Efter någon timme vaknade jag till gick till vardagsrummet och testa att umgås där istället men hör och häpna, jag somnade igen!?!!
Jag kanske är rätt avslappnad här, och norrlandssolen har ju faktiskt hållt mig vaken 24/7!
Upptäckte igår att CSI INTE är lika bra som Criminal minds haha!
Saknar mitt sommarcrew liiite ;)
PUSS vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här. Jag märkte att jag somnat på soffan kl 19. Jag har aldrig varit med om att man omedvetet somnat. Men idag känns det "bättje".

2011-07-12 @ 11:59:28
URL: http://klemetrud.blogspot.com
Postat av: Malin

Varför var inte jag bjuden?? Det ser ju helt fantastiskt ut!! Jag saknar dig marrelimarre<3

2011-07-12 @ 13:13:21
Postat av: Marlene

jaa! Livet i Pite e hårt hehe ;) Skönt att det känns "bättje". Snart måste jag göra ett inlägg om vår "josa donna" haha



Malin fina, vi får ha lyxmiddag i Pite sen ;) ses snart wiiieee!

2011-07-12 @ 13:40:48
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0