Still going strong...

Det vart inge bio igår...
Vi var rörande överrens om att det inte går att se på sjuan del 2 innan man sett alla. Det vore nästan som att käka upp nougaten på ett Ballerinakex innan man ätit kakan runtomkring.
Så vi bokade om :)
Vi är inne på sjätte filmen och det är så spännande!!
Jag gillar faktiskt Harry Potter, mycket mer min stil än Pirates of the Carribean :) Och inte för att vara sådär, men det är faktsikt sjukt snygga scener och ljussättning, och för att inte tala om vyerna som är helt fantastiska.
kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Ullvis

Ljussättningen i Pirates är mycket bättre faktskt ;)

2011-07-15 @ 17:41:38
Postat av: Marlene

Haha! Du har ju inte sett sista Harry Potter ;)Men vi måste kolla klart på Sparrowfilmerna så ska jag ge dem en chans till och göra ett ärligt utlåtande!

2011-07-15 @ 20:29:26
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Ullvis

Sett reklamen, det räcker! ;)

2011-07-20 @ 04:01:49
Postat av: Marre

Ooooh kaxigt, men vad vet jag? Det e ju som har den riktiga "ljussättningskollen";)

2011-07-20 @ 04:57:14
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0