1906!

Kvällen började rätt lugn och mysig!
Grill på kvarters och soft snack med sköna peeps.
Känns som om att det kommer att komma rätt många bilder på samma hängplats.
Vi bjöd på: "hemmalagad kött, med egen marinad och egengjord potatissallad och beasås som förpackades i proffsförpackning"
Sjukt internt, men Holm var glad :)
Då jag och Hanna inte är så svårövertalade så lyckades bästaste Maria Radler att få med oss till 1906.. igen!
Ja, jag vet. Jag skulle våga säga nej! Men men, vi skulle ju bara fira Marias "sista" kväll och Holms också för den delen. Då gick det inte att banga :)
"Ladies! Kameran är rakt framför er!"
"Såja, mycket bättre ;)"
Kärlek till dig Maria, för att du garvar högst med mig och är bara en superskön fantastisk lady!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0