Allt går så fort...


Ibland händer det så mkt i ens tillvaro att man hinner inte uppskatta och ta tillvara på det som faktiskt händer...

Jag har liksom glömt bort att bli glad att jag faktiskt vann biljetter till PDOL på en utlottning.

Jag vinner aldrig på lotter och så. Och det är ofta så att jag blir glad över de småsakerna men hela den här sista månaden har jag inte riktigt varit här och nu.

Sen har jag faktiskt fått ett fint betyg på min metodikexamination vilket jag är superstolt över. Att sitta i tre timmar och analysera sig själv och en annan om hur man utvecklats i dans eller inte, är en riktig pärs.

Idag måste jag nog ta mig en funderare, påminna mig om de små glädjestunderna jag haft och som jag bara sett förbi...



En sann glädjestund i Schellefte förra året!

Saknar dig min galna vän <3 Se till att palla dig hem snart!

/Marre


Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh Marre:)

Grattis till biljetter och fina betyg.

Saknar dig väldigt mycket!



Är det i Piteå vi ska stämma träff nåsta gång alltså?;) pussar i massor

2011-06-04 @ 11:39:02
Postat av: Marlene

Jaaa! Pitehäng blir super. måste skypa snart :)



PUSS my love!

2011-06-04 @ 12:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0