Ankars älskar Saade!

Jag säger som Linus, Eric är som en gud, han finns överallt.
Sofia upptäckte på midsommarafton att han faktiskt bor bredvid mig! Har ju helt missat det.
Edward Saare har flyttat och nu bor Eric Saade där.
Jag och Johan blev ju extra glada eftersom vi kommer att nu bo på samma loftgång som stjärnan!
(foto: Sofia Kervefelt)
Han e ju inte världens bästa sångare, men jäklar vilken performer han är och det gillar vi :)
Agnes har faktiskt sagt att han vill att jag ska komma till Stadsfesten och kika när han uppträder... får se om det hinns med...
PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

Det har han absolut sagt och nu börjar han tjata också ;) Vet inte riktigt vad jag ska säga till honom...

2011-06-27 @ 18:12:18
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jag vet!! Men han får stanna "hemma" och uppträda i Pite så blir det mycket billigare, sen kan ju efterfesten vara hos oss ;)

2011-06-27 @ 19:20:12
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0