Att välja...

Ibland blir det inte som man har tänkt sig.
Man kan planera och ha sig och tycker att allt ska stämma i minsta detalj. Sen kan det skita sig ändå. Det kan också vara att du vill något men det kanske inte är det som är rätta för dig. Du kämpar emot flowet och vägrar ge med dig och till slut blir det bara destruktivt utan att du inser det.
Jag vet inte egentligen vad jag pratar om, eller det kanske jag vet, men inget jag tänker dela med mig av ;)
Men ibland undrar jag varför man inte bara kan nöja sig?
Fast det vore ju lite tråkigt om man alltid gjorde det... Men man kanske ska välja sina fighter så att de gynnar dig istället för att gå emot.
Förstår ni ngt överhuvudtaget? Njae.. knappt jag heller haha
Have a nice sunny day!
Peace!
ps. Håll tummarna för att Nadal kan fortsätta spela trots sin skada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0