Inte utan min dotter!

Har tittat på en gammal klassiker "Inte utan min dotter" med Maria.
Vilken gripande film!
Förstå vilken smärta att inte ha rätten att välja. Att bli hotad att bli fråntagen sitt barn.
Kärleken till ett barn måste vara det starkaste bandet som finns.
Det kärleksbandet som går att lita på och som alltid kommer att bestå.
En lärare sade en gång att den ömheten han kände för sitt barn var obeskrivlig... Den sorgen han kände när sonen var ledsen var mer än den sorgen han någonsin kunde känna om något hände honom själv.
Det tyckte jag var vackert sagt.
Jag hoppas att jag en vacker dag kan föra vidare den kärleken mina föräldrar alltid gett till mig.
Puss och tack för att ni är bäst!
/er Marre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Te mereces todo el amor del mundo y acuerdate que tu eres Reina de Solna no solo Princesa jaja!!

2011-06-13 @ 09:43:41
Postat av: Marre

Gracias papi :)

jajaja de veras!!!

2011-06-13 @ 10:51:05
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0