Jack Sparrow!

Såhär är det!
Jag och mina TVbuddies har kommit på att jag faktiskt har noll koll vad gäller, serier, film, reklam, skådisar, ja i princip allt som har med TV att göra haha.
Då tänkte jag att det kunde vara bra att sätta sig in i klassikers. Typ Pirates of the Caribbean. (Nej jag har inte sett dem!!) Fast grejen är ju att jag faktiskt har försökt se första filmen typ 2 ggr tidigare men somnar alltid.
Så nu har jag lånat tre filmer av Thess och igår tänkte jag att det var bra om jag och Brooke Davis fick en liten paus från allt bölande så jag satte på första filmen "Första pärlans förbannelse".
Allt var fint och jag kände mig såhär "duktig" som skulle påbörja mitt nya projekt.
TROR NI INTE JAG SOMNAR PÅ EXAKT SAMMA STÄLLE SOM TIDIGARE??!
Bruden har typ ramlat överbord, Jack Sparrow räddar henne, kastas in i fängelsehålan och fightingscenerna börjar. Det var en skön sömn kan jag ju säga, typ dryga timmen och varje gång jag försökte vakna så var det fightingscener all over again.
Orka?!?
Jag undrar hur lång tid detta "projekt" kommer att ta... filmerna är mucho långa... med många strider....snark
Wish me luck ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0