Mi compañera!

Kvällen igår avslutades med ett tappert försök till att kolla på Criminal minds (en utav mina nya serier). MEN jag e faktiskt inte så duktig på att kolla på TV själv. Jag somnar typ jämnt!
Well, well... Nu skulle detta inlägg handla om min compañera Maria Klemetrud! Blir alltid lika pepp när jag fått prata med henne och om två helger kommer hon hit. yyeeeaaayy! Jag får besök av en Stockholmskompis :)
Och DEN helgen mina vänner är en väldigt speciell helg. Det är nämligen min födelsedagshelg!
När vi säsongade gav vi varandra födelsedagsveckor, men nu har vi bantat ner det lite till helg istället.
Ett tecken på mognad eller nåt ;)
Solen skiner mina vänner!
Så fånga dagen :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, midsommar 2007!! Sjukt rolig bild, bruna och fina. Ungefär som nu...;) Vi ska ha så galet kul under födelsedagshelgen. "I'm Beyonce" och du kan få välja nån du vill va. Puss

2011-06-23 @ 13:32:10
URL: http://klemetrud.blogspot.com
Postat av: Marlene

Haha då vill jag vara JLO ;)

Puss, längtar tills du e här!!

2011-06-24 @ 08:48:45
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0