Mollterser och envishet!


När man får en utmaning så är det inte meningen att det ska vara lätt.

Man ska slita, kämpa och öva gång på gång.

När man jobbar och sliter och ger sig sjutton på att klara det så är belöningen så himla tillfredsställande.

Med mycket hjälp men även med mycket envishet tar jag mig framåt.

Jag diggar mollterser och små förändringar som bara skiljer sig på halvtoner. Jag fullkomligt älskar att ha altstämman som alltid ligger i mitten och att jag faktiskt sätter den :)

OCH det bästa av allt, är att jag får privilegiet att få sjunga med två andra begåvade sångare och att vi tillsammans håller på att sätta ihop en BRA show!



Tack Karro och David för otroligt roliga och utvecklande rep!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0