Regel nr 1:

Ha alltid något grillbart på Ankars!
Idag har det varit en soft dag där jag har följt flowet.. fick ryck att snacka med massa fina peeps över telefon, fick ett annat ryck att sticka ut o springa. Ett tredje ryck att boka biljett hem...
Sen softa med Maria, Stina och Maja för att sen grilla ute på botaniska med Mecka, Thess och gänget.
Har suttit där ända tills nu o tjötat med Carro, Ellen, Johanna och andra sköna peeps.
Har fått tre nya inneboenden i mina lägenhet. Mallans växter. Två krukväxter och en Orkidé. Jag e faktiskt lite nervös.. .jag och levande ting... men tydligen ska de inte ha så mkt vatten och överlever de hos mig så är det bara ett plus... har Mallan sagt...
Fint va?
Går det bra så skulle det ju va nice att införskaffa lite grönt i hemmet ändå :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Sååå fint:)

2011-06-03 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0