Salsadrottning!

När jag får dansa pardans skapas en magi.
Det är inte längre jag som bestämmer vad nästa steg ska vara.
Det gör min partner och när allt sitter skapas ett flow.
Vi har alla drömmar, och många av mina håller på att besannas.
Men att bli riktigt vass på Salsa är något som jag har kvar och ska ta tag i så småningom...
När jag är hemma får jag ibland dansa med min farbror, och han är något av en salsakung så det är sjukt kul ;)
En dag kanske jag får bli en Salsadrottning :)
Bild från Mallorca -07, när jag fick äran att få uppträda med min vän David Jospeh.
Ha en bäst dag!
/Marre

Kommentarer
Postat av: Gloria (mamma)

Du är som en Gudinna när du dansar!! Du ger hela din själ!!!! Puss

2011-06-22 @ 23:01:57
Postat av: Gloria (mamma)

Ni var och är bäst! Så klar :)

2011-06-22 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0