Stämorrrrr!

Ja, det är inte självklart för en dansare att sätta stämmor.
E ju alltid van att ha Christopher vid min sida.
Men nu jäklar, ska jag sjunga min stämma helt allena.
Och svettas ihjäl gör jag ju också eftersom jag stängt igen allt som går att stänga igen i denna lya så att ingen ska höra när jag ylar: " IT'S RAINING MEN, HALLELUJAH... MEEEEEEEEEEEEEEEEEN" hahaha
Nej, lite måste man få garva åt sig själv. Men skam den som ger sig!
Har ni sett förresten att jag börjar mina meningar med "Nej" nuförtiden. Lite coolt sådär som Zlatan gör.
flum, flum, flum.
Och rynkar på pannan gör jag oxå!
Nu skulle Malin Fredriksson, min sångpedagog från Bjärnum, ha varit på mig ;)!
Puss och önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0