Underbara dag!

Nu börjar man känna efter att ledigheten kommer smygandes...
Det är en blandad känsla av lycka och tomhet.
Från att ha haft hysteriskt mycket att göra, ända fram till slutet så ska jag nu bara va!?
hm... hur gör man det? Jag och Johanna har i alla fall sagt att vi ska träna en hel del, läsa böcker och göra spontana sommarsaker som man annars inte har tid med.
Därför inledde jag sommarlovet med att vara superspontan som gick till Max, fortsatte med shoppingen i stan, en kaffe med Josse och sen hängde hela kvällen med mina babes. Skulle ha festat med peepsen från Musikhögskolan egentligen, nere på stan men tog det kloka beslutet att stanna hemma och chilla.
Det blev god mat, tjejsnack och SMASK hemma hos Carro!
Älskade Mallan Brallan åker hem inatt, kommer att sakna dig!
PUSS och GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag dig gumman!! Puss

2011-06-02 @ 05:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0