Vaknade glad!

Ni förstår känslan av att man vaknar upp och känner sig glad och lycklig.
Hur ofta händer det?
Inte ofta men idag så gjorde jag det och det var såhär lagom svalt i lägenheten och solen sken. Kanske blir det av att  sola idag?? Mecka sa till mig igår att jag hade fin hudfärg. Då blev jag glad :) Ibland är man så upptagen av att se felen att man glömmer bort det man faktiskt har.
Tänk mer på det vänner. Vänd på saker. Sluta fokusera på det lilla irriterande och se på det fina runtomkring. Jag lovar att det tar en större plats än vad du tror och det kommer att ljusna upp din tillvaro.
Bara därför bjuder jag på en nyvaken bild!
Idag ska jag ta dagen som den kommer.
It feels pretty awzm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0