Ahaaa!

Jag har nu under dessa två dagar fått Ahaaaupplevelser som bara är starka tecken på att jag har gjort rätt val.

Jag ska bli danslärare!!!

Och det gör mig så förbannat lycklig.

Att inspirera barnen och se deras ögon lysa. Att få höra deras kommentarer och se hur de vill dansa efter att ha sett oss i föreställningen fyller mitt hjärta av kärlek till konsten.

Att få repa SMASK koreografier och se en hel grupp kämpa för att lära sig min och Emelies koreografi, gör mig upprymd och jäkligt stolt.

Det handlar inte bara om mig, det handlar inte bara om att jag ska få stå på scenen.

Det handlar om att inspirera andra!

Att de får möta dansen och får använda sig av den. Vare sig det är i syften som show, välmående eller konst.



Djungeltrubbel har nu intagit Acusticum och imorgon är de två sista föreställningar innan vi åker vidare mot Kiruna! (Malins bild)

Peace & love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0