Allt är möjligt!

En av mina absoluta förebilder inom träning Camilla Kostenniemi säger att allt går om man bara vill. Blogg

Jag vill, jag kan, jag ska!

Den inställningen har fått mig dit jag är idag och tidigt imorse skrev jag en tenta. Det finns inget skönare än när man går ifrån tentasalen och har känslan av det gick BRA... Jag skrev på alla frågor, hittade på lite men ytterst lite, annars kändes det som om jag hade kollen!

Kan inte låta bli att känna mig lite stolt... hihi...

Efter tentan gymmade jag och paniktvättade två plagg.

Kommande på schemat blir packningen inför Kirunaresan som bär av kl. 15.15 från Ankars.



Kom ihåg att tro på er själva för då är allt möjligt!

Pussar från en ganska så boostad Marre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0