Allt är precis som det ska va...


Jag har fått en superkick idag på moderna dansklassen!

Det kändes att man inte hade tagit en dansklass på ages. Visserligen har vi dansat massor men det är en helt annan sak att ta en teknikklass.

Nu börjar det att dra ihop sig också till dansexaminationen som är nästa vecka så det gäller bara att öva.

Vi dansbrudar har hängt på kåren typ i timmar och det var skönt! Det var som att vi har hittat tillbaka till vårat "kårmood", där vi pratar lagom högt, skrattar högre och skriker STEFAN när vi ser Stefan.

Allt är precis som det ska va ;)

Har sagt det förut och kan säga det igen, men jag e TOTALLY klar med min rapport och friheten är nära... ska bara gå igenom några examinationer, projekt och rapporter till innan det är sommarlov!!




Har varit duktig och uppdaterat mitt CV som jag ska slänga ut nu till lite arbetsplatser!

Puss o kram ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0