Back in Pitetown!

Jag e glad, utmattad och fylld med intryck.

Jag är tillbaka i stan och är ledsen för att jag missar Solviks afrolinje som gigar i Pite ikväll.

Men har man varit i Kiruna så HAR man varit i Kiruna ;)

Vi var på den största scenen och hade ca 300 barn som tittade. De tjoade och tjimmade under hela föreställning. Vilken kick! Och vad underbart att få ta ut stegen och känna att vi alla dansade med de allra sista krafterna vi hade kvar och bara gav järnet!

Det bästa av allt är att en lien tjej dizzade mig och sa att jag var en mus (hm har jag hört den förr?). Hon gav mig sedan tips om hur jag mer ska se ut som en björn.
Öronen ska vara runda, SÅKLART!

Jag har lärt mig idag att soundchecka inte bara innebär att man ska checka av att Cd:n går och att volymen fungerar. Man ska även kolla av att man kan byta låt!



Finaste brudarna som gjorde Kirunatown!

Tack för denna resa!

TOTALLY ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0