Baren!

Igår rockade dansbrudarna kårbaren

Det var S:t Parick's day och grönt var temat.

Ska jag vara ärlig så var jag opepp på att jobba men sen när jag väl satte igång så var det faktiskt superkul. Lite av den känslan som man kan ha ibland innan träning :)

Liveband som alltid och otroligt glada och lulliga människor förgyllde min kväll. Jag fick blanda massa drinkar och servera toasts!

Om ni inte har kollat ut och bor i norrbotten så gör't, det är en otroligt fin och solig dag!

Nu ska jag repa underhållningsnummer och DET är jag superpepp på!!



Working ladies posing in the ladies room!

Puss & Kyss


Kommentarer
Postat av: maria

Åh, det är så roligt när ni jobbar!

och jag ber om ursäkt för mitt väldigt väldigt fulla jag!

2011-03-12 @ 15:56:04
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

haha SLUTA, du var ju asskön! Puss o hoppas du inte e alltför bakis idag ;)

2011-03-12 @ 16:45:19
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0