Beroende

Jag är verkligen beroende av att träna.

Det är ingen hemlighet att jag haft lite sömnproblem den senaste tiden. Funderar starkt på att möblera om här hemma för att se om det kan bli någon ändring på de sömnlösa nätterna.

Så imorse var jag inte på världens bästa humör, MEN så har jag fått träna med min kära vän Johan. Jag körde rygg, bröst och länd. Tungt också! Och nu är jag gladare än gladast. Att träna is the shit!

Bara det att man känner att man blir starkare och får lyfta tyngre och ser resultat taggar en till tusen. För er som inte styrketränar så rekomenderar jag det starkt för att det underlättar vardagen och är GULD för välmåendet :)

Gick sen och shoppade loss på Coopnära.... skulle bara ha mjölk och yoghurt men råkade fylla kassarna med massa annat också, OOOPS!



Hittade de här pinglorna på vägen ;)

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0