Dansettan goes international!

Vi har passerat finska gränsen!

Vi har varit på rensafari OCH älgsafari!

Vi har nästan kört på en ekorre och sett en rev ;)

Vi har fått krupp för att de stängt in vår frukost.
Det löste det sig med Staoil och mackfika på 312 312 413 olika ställen. Dansarna went happy again!

Vi har satt på oss kostymerna och rockat loss i gympasalar.

Jag har försökt vara nyttig och köpte en sallad på Ica Kvantum, men fick lämna tillbaks den för brudarna hade bestämt sig för Frasses.

Där försökte jag vara nyttig IGEN. Jag beställde Chickensticks med sallad, men när alla andra åt pommes insåg jag att det var ett mycket dumt val, resten får ni luska ut själva ;)

Bildbevis:



En livslevande REN!!! Stackars Agnes fick tvärbromsa och backa för att turisterna i baksätet skulle få sig en titt.



Vi har varit i Finland, nästa stop är ju Nordpolen, det vet ni va ?!?



OCH vi har sett älgar!!.... eller???.....

Kort och Gott vi har det otroligt bra här uppe!

Massa kramar från Kiruna!





Kommentarer
Postat av: Malin

Löööööv It<3<3<3

2011-03-16 @ 20:39:22
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0