Det är tufft ibland!

Jag känner mig som sju svåra år idag...

Gick och lade mig i tid men vaknade halv åtta.. Lite surt när vi inte ska ses på Norrmalmia förrän kl.10, men men... då gäller det att göra det bästa av tiden.

Därför passar jag på att blogga och sy upp min Cheerioskjol :)

Jag kommer ihåg när vi hade våra intensiva showperioder i Bjärnum där man aldrig sov, var i skolan från 8 på morgonen till 1 på natten. Vi repade hela dagarna, snickrade rekvisita och sydde kläder.

Då sa min dramapedagog: Att när ni gått igenom en sådan här tuff period, då vet ni att ni klarar det mesta. Det är som att man pressar sig till det yttersta läget och överlever.


Från gårdagens rep, (bild: Saras blogg)

Ha en bäst torsdag alla fina!


Kommentarer
Postat av: Gloria (mamma)

Jag ser dig som en målmedveten tjej som alltid. Jag är så stolt över dig dotter. Älskar dig :)<3<3

2011-03-26 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0