"En kanin, en mus...?"

"...nej det är ju Baloo!!"

haha barn är ju för ärliga ibland. 

Och det kommer nog ganska tydligt fram under showens gång (hoppas jag;)) vem jag ska föreställa men det kan råda vissa tveksamheter innan min rollkaraktär sätter igång.

Idag gick premiären super, det var våra Kids plus Sture OCH Stefan!!! En lovely premiärpublik må jag säga :)

Kom hem, däckade efter lunch och nu ska jag pumpa lite i gymmet. 

Vidare till Acusticum ikväll för att rigga och imorgon fortsätter vi att dansa för barnen, plus några AWZM studenter som valt att komma och checka läget också!



Det går ju INTE att INTE se att det är Baloo när man ser magen, eller vad säger ni haha

PUSS


Kommentarer
Postat av: Gloria (mamma)

Du e såååå söööööötttttttt ! Puss :)

2011-03-02 @ 21:55:26
Postat av: maria

Så himla gullig baloo, marre! :D Underbart!

2011-03-05 @ 17:22:25
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

Men åh vad snälla ni är :) Satsar allt på att ge sköna Baloo rättvisa!

2011-03-06 @ 07:49:11
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0