Fashionshow del 2

Nästan lite sorgligt att det är över... eller?....

Jag kan ju bara säga att mina batterier går nu på sparlåga. Det är inte mycket som stämmer.
 Men jag klagar inte för jag har jäkligt kul haha

Igårkväll hann jag med min svenska hemtenta, så himla skönt! Bara rapporten kvar, heja mig :)

Vi gick ganska hårt inför Stefans "Hejdå tandställningsfest" och det känns nu kan jag säga. Men jag har ändå lyckats gymma, gå på modeshow OCH Smaskrepat!

Stackars Sofia måste ha gått Bananas när jag flamsade och flummade på repet. Men jag är SUPERpepp på SMASK. Det är ju FAKTISKT nästan som riktiga melodifestivalen :)

Det enda som saknas är tvsändningen och titlarna på löpsedlarna MEN vi har orkestern och det är ju det värdaste!



Jag och min lady!



Totally cool!

Nu ska jag äta och sen leta efter tusen referenser.

Puss alla fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0