Fina Recensioner

Hej alla fina!

Nu är det sommartid, det betyder att vi går mot ljusare tider. Jippie :)

Igår hade jag en otroligt soft dag som började med lite städning av kvarters. Dansarna drog vinstlotten vad gällde att städa upp efter SMASK!

Plugg på det efteråt (duktigt va?!!)

Promenader med vänner, långt besök på MAX där det jobbade mycket snäll personal som bjöd på refill och kom ut och serverade mig den goda äppelpajen.

Sen avslutades kvällen med fint sällskap först med Simone och Maria. Sedan fick vi ett samtal från Nina och då var det bara att ta vidare myspyset hem till henne och joina sällskapet med mysbyxor på och sminket av och det var stämning!

Vi har fått fina recensioner från showen vi bjöd på i fredags. Gå in på PTNÖJE och TV4! Klippet börjar efter 5.05 min!



Nu e det intervju på fyran med JLO som jag ska titta på innan jag går vidare med mina genusanalyser!

Ha en fin söndag så hörs vi snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0