Förgyllda dagar...

Min mysMallan ringer från Skåne och är bara världens härligaste glädjespridare
se till att ha det bäst i Sthlm men kom hem när du ska komma hem ;)

Min Totally AWZM chica från Tumba har bara sin otroligt coola attityd med glimten i ögat som får mig att le 24/7
Sandor rockar fett helt enkelt!

Vår framtida schlagerdrottning och totalt tävlingsinriktade babe har överöst mig med kärlek i sin blogg och är så taggad i sitt bidrag och sina moves att jag inte kan säga ngt annat än: Miss Clauss, du kommer att äga Nolias scen!

Fina och trygga Ellen är en tjej som jag är så glad över att ha i mitt liv och vill bara tacka dig för att du alltid alltid finns där och är så himla söt och go.

Detta är fyra snygga, charmiga och ödmjuka babes som har förgyllt min dag och gett mig massa energi!



Ta tillvara det som förgyller din vardag!

Nu ska jag läsa vidare om kultur och identitet.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0