Hotel city...

Riktigt så lyxigt har vi det inte men nu är vi framme i alla fall i Vandrarhemmet i Kirunacity, yeah!

Det luktar skunk men jag känner mig lite som hemma mycket som jag irrat runt i världen och bott på betydligt mer sunkiga ställen än här:)

Jag är lycklig för att jag får göra denna resa med mina tjejer och jag har faktiskt aldrig varit så högt upp i landet.

Kiruna check!

Nu blir det att försöka varva ned, sova för att sen gå upp om några timmar.

Kvart i fem för att vara mer exakt, wohoo!

Här får ni lite bilder från trippen:


Mitt crew, redo att anta nya utmaningar!




Lule - Kiruna



Vårt rum, sömniga och mosiga men glada!

Puss o sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0