Inspiration

Okej jag är INSPIRERAD!!

Jag är trött, för vi har kört två föreställningar, workshops, OCH gått i skolan till 17.

MEN det spelar ingen roll för jag har fått möta fin publik, dansa med fantastiska barn och fått möta Madde, gästlärare från Stockholm som var helt AMAZING!

Våra shower idag var på väg att bli blockerade av öltält och ljud som var helt bortkopplad. Men vi som klass löste det... Bytte plats på aktiviteter och så hade vi en ängel med oss. Hon heter Ellen Sterby och går danstrean, vi har även hört ryken om att hon är en framtida ljudtekniker också ;)

Från dagen tar jag med mig detta:

Så länge du har ditt hjärta med dig så har du rott hem det i land.


wiiieee jag ska bli danslärare!!! Har jag sagt det förr ;)

Det står om oss i Pietidningen, checka in länken här 



Sann vän <3

Sprid nu mycket kärlek i helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0