Ju mer man vet...

...desto mer inser man att man inte vet...

Lite av kunskapens underbara fenomen!

Men fokuset imorgon ska ligga på det jag faktiskt vet och det ska pressas ut till varenda liten droppe när jag skriver tentan.

Förutom plugget så har jag tagit mig en trip till stan med Carro och Christopher för att prova kläder inför modevisningen nästa helg. Jag kände mig fin och vårig i de plaggen som valdes ut till mig, NICE!

Sen hade vi underhållningsrep på sena kvällen. Dock kände jag mig som en robot som bara gjorde stegen så slut som jag var, men det kändes ändå som att piruetterna, chasséerna och kickarna satt där de skulle.

Nu är jag alldeles varm om hjärtat för min lillebror ringde precis. Han e verkligen världens finaste, längtar till sista april så att jag bara kan få krama honom till 1000!



Utanför Gallerian, taggade inför helgens modevisning!

Puss o tänk på mig imorgon bitti om ni är vakna ;)


Kommentarer
Postat av: agnes

Du klarar det Marre! Och jag tänker på dig! =) PUSS

2011-03-15 @ 09:13:29
URL: http://agnesrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0