Liten...

Jag tror att vi alla känner oss små då och då..

Spelar ingen roll att jag om två år fyller det där "vuxna" tvåsiffriga jämna talet ... Idag känner jag mig som fem igen...

Jag längtar hem...

Men i april ska jag hem ggr två! yeah!!!

Till påsk ska jag till pappsen och fira och till sista april ska jag till mamsen och rocka valborg.

Då ska jag bara va. Saknar er och la familia i Uppsala och Stockholm



Nu ska jag äta middag med min familj här på Ankars... I am blessed för kärleken finns överallt....

Ta hand om er och era nära och kära!

Love


Kommentarer
Postat av: maria

Säg till om du vill dricka vin och känna dig liten tillsammans med mig någon kväll!

Im right here! :)

2011-03-11 @ 19:15:55
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

Åååh du var så gullig ikväll fina du! Vi ses o myser om en vecka!!

2011-03-12 @ 03:11:34
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0