Nytänkande, nyskapande & nytt nytt nytt

Jag e nog den sista i världen som skaffar webcam, men det har jag iaf gjort nu och jag är lycklig!

Det betyder att jag kan skypa o ta massa bloggbilder sådär som bloggare gör haha

Jag hade en föreläsning idag som handlade om folkhälsa och genus. Det är nog vår fyrtioelfte genuslektion vi har på denna skola och det som jag blir mest less på är att vi inte får några nyskapande föreläsningar.

Ett intressant ämne men med totalt oinspererande lärare. Om VI ska tänka nyskapande med VÅRA elever, varför håller föreläsare skarpt kvar vid sina OH el. PPT presentationer där de läser innantill och inte kan spinna vidare på de frågor som vi ställer.

MEN jag väljer glädje och ser fram emot de exminationsuppgifter vi har framför oss. Det är två gupparbeten varav vi ska samarbeta med fina musiktjejer i ett av dem. Ska bli hur kul som helst!

 Nu jäklar ska vi visa LTU vad det innebär att vara kreativ och nytänkande!



Den första "riktiga" bloggbilden med min nya webcam i mitt nya linne från VILA :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: maria

Fiiiiin du är!!

2011-03-28 @ 18:44:41
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

snäll du är snygging! Tack :)

2011-03-28 @ 21:05:03
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0