Sameblod

Igår var det Tacokväll hos älskade Sandor och brorsan.

Det är ju så himlans gott, och var alltför längesedan sist. Mer Tacos i mitt liv tack!

Sen var det melodifestivalhäng hos mig med brudarna, Martin och brorsan.

Att varken Linda eller Shirley gick vidare är lite av en katastrof, men det känns ju som att de som kan mer om musik eller har kollen är inte de som brukar rösta. Man ska ju inte "titta" på schlagerfestivalen. MEN oftast så GÖR ju alla det ändå så vi borde ta och lyfta på våra mobiler så det blir lite rättvisa i spektaklet.

Man kan ju ta det billigare numret om man är snål som Marie Sernholt sa sådär osnyggt.

Kolla in förresten det här bandet SAMEBLOD , de är grymma. Min vän Frederick Rundqvist är konst hela han insideout och Mikael Mattison har en av de snyggaste sångröstena.   



Kanske dax att införa Tacoslördagar??

Puzz & Tjing!


Kommentarer
Postat av: agnes

Jag kan rekommendera taco-fredagar! =) Helt perfekt!! =)

2011-03-06 @ 13:25:13
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: lina

Jaaaa, mer taccos :D

It's the best!!!

2011-03-06 @ 14:46:05
URL: http://linatheballerina.blogspot.com
Postat av: Broshän!

jag fixar skiten nästa gång jag kommer upp, ska planera lite bättre och inte bara boka första bästa när man känner för att dra :)

2011-03-08 @ 16:49:52
Postat av: Marre

babes, tacos äger, längtar redan tills nästa gång :)



Men spontanitet e ju det bästa som finns! kom tillbaka snart Tomas!



2011-03-08 @ 21:47:14
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0