Det är vägen dit som räknas...

En lång och intensiv dag.

Jag har trots en öm rygg av både gårdagens massage och styrketräning tagit mig igenom en hel dag av dansande. Nu skriker min kropp av utmattning och jag älskar det!

Jag har även tränat mig i att ta en koreografi snabbt för att sen stå på scenen som stand in och köra all in!

Jag fick frågan idag om jag tyckte att det var värt all tid pga själva SMASKshowen faktiskt bara är ett enda tillfälle.Mitt svar var ett självklart JA!

Det är inte bara själva tillfället som ger mig kicken, utan vägen dit!

Jag älskar skapandet, samarbetet och repen. Varje gång jag får gå upp på scenen så ser jag det som ett tillfälle att få dansa för andra. Varje gång försöker jag ge än mer, bli säkrare, bli bättre och ge mitt bästa till publiken.



För att citera MJ: "This is it" (Bild: Mecka)

Idag har världen förlorat ännu en stor stjärna...

Lev livet fullt ut! Love/Marre


Kommentarer
Postat av: Sandor

Latina har som vanligt totally rätt! Lev lite också! Det är ju det som är kul :)

Kärlek honey!

2011-03-23 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0