SMASKTASTISKT

Gårdagen var helt underbar!

Tack alla som medverkade, tittade och bara gjorde detta event möjligt.

SMASK är STORT och mina ladies vann med Skylift! Hur grymt var inte det? Själv hade jag velat se det live också men tror att jag behåller att jag faktiskt var med :)

Clauss and the Cheerios satt som en smäck och pyramiden i öppningsnumret har nog aldrig varit så klockren som igår.

Min ABSOLUTA favorittid på scenen var helt klart underhållningsnumret som många i publiken också tyckte var magisk. Vilken musik som skrivits och inte minst koreografin som skapats, Snyggt jobbat Fabian och Sofia!

Jag vill också hedra orkestern! Vilket jobb de gör som är PÅ från början till slut.

Smaskgeneralen nämnde ordet proffessionalism igår och det är ett begrepp som studenterna här på Musikhögskolan är defenitivt förtjänta av!

Jag får slut på ord för att kunna beskriva gårdagens känsla och allas glädje.

Det var helt enkelt SMASKTASTISKT!



Danstjejerna som vet hur man skapar SHOW!

kärlek!


Kommentarer
Postat av: maria

ni har så himla himla himla bra! Jätteimponerad! Det var jättekul att se :D

2011-03-26 @ 11:46:58
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

Thanks honey, det värmde att ha dig i publiken <3

2011-03-26 @ 12:01:53
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0