SMASKvård!

Jag tror att jag behöver SMASKvård.

Som jag sa igår så taggar jag mer och mer för varje dag. Men EGENTLIGEN så vet jag ju inte vad jag har gett mig in på med tanke på att jag aldrig varit med om denna upplevelse förut.

Det enda jag vet är att alla som har varit med förr har sett fram emot SMASKveckan otroligt länge. Det var också SMASK som alla Phösare pratade om när vi ettor på Musikhögskolan nollades.

Och efter femtonde gången en lärare eller Phösare frågade om jag hade hört talas om SMASK tidigare så tänke jag: "Herregud, har de inge liv här annars? SMASK är det enda de pratar om!!?""

Men nu är jag faktiskt med och jag har ju gått in för detta ganska så superseriöst. T.o.m. så mycket att jag inte kan sova om nätterna. Inatt låg jag och skakade av någon slags feberfrossa, drömde om underhållninsgnumret och hörde hur orkestern spelade bidragen på repeat. Och mitt i allt vaknar jag av att jag talar i sömnen...något om att stå på händer...

Help! I need some SMASKvård badly!



Sara är en brud som har TOTALLY stenkoll på SMASK, om jag skulle kora någon till miss SMASK så skulle det vara hon fosho! För att läsa om hennes SMASKIGA resa klicka här

SMASKIGA pussar!

ps. Jag ska sluta skriva så mycket SMASK, men detta inlägg var lite speciellt.. med tanke på att jag tydligen drabbats av SMASKsjukan ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

2011-03-21 @ 19:44:51
Postat av: Sara

En superstor GILLA på detta inlägg:):). Känner mig hedrad som bara den. Ses imorgon och Smask-dansar, hurra;)!!! Puss snygging!

2011-03-21 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0