Stolt!



Ibland måste man klappa sig för bröstet att man är stolt!

Idag är en sådan dag.

Jag är stolt över mig själv, att jag tagit mig in på den här utbildngen, jag är stolt över att jag inom en framtid kan kalla mig för danslärare OCH jag är stolt över min klass!



Dans som yrke!

Idag har  Sveriges största danssalar invigts här i Piteå. Vi har fått ta danssklasser för streetdansaren Damon Frost och Premiärdansören Olof Westring.

Vår klass fick äran att dansa under ceremonin och vi var även värdinnor.

Sofia var snäll och filmade och jag kan säga att jag är mycket nöjd med resultatet. Carro och Sandor höll i trådarna och satte ihop koregrafin igår som var en blandning av Sherikandansen och Stefans psychodans.
Dock tonade vi ned "psychofeelingen" så att den skulle passa in i sammanhanget ;)




klicka på länken för att se NSD:s reportage om danslärarutbildningen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0