This IS the SMASKday!

Nu är det verkligen all in som gäller!

Genrepet igår var spännande, roliga pyramider, tempo i 240 bpm och scendraperier som jag trodde att jag hade haft ner.

Men DET är ju bara stämning. För this IS the day!

Jag sitter här o typ nästan flyger ovanför min soffa för jag är så TAGGAD! Och mer om dansarnas otroliga peppness har Eddie skrivit på ljudteknikernas blogg. Scrolla ner på hans sida så får ni se inlägget och tre Cheerios ;)

Dagen måste nu planeras, jag måste hinna med att handla diverse stuff ;) Tvätta, ta fram efterfestens outfit osv...

Dagens minus är att jag faktiskt börjat få tandvärk (igen!?!) och att en fin vän flyger iväg.

Men ni som vill se en enorm produktion som studenter från Musikhögskolan har skapat tillsammans, det handlar om upplevelse, tv, radio, media, musiker, dans, ljudteknik och om jag glömt någon så förlåt!

Men alla som har jobbat med SMASK 2011 är grymmast helt enkelt, vilket team!



Vill ni se dessa babes rocka loss scenen i bidrag 8 så sätt på piteplay.se kl.19!

Puss och kramkalas!


Kommentarer
Postat av: maria

Åh vill se er NU! Ska bli hur kul smo helst!



och, haha ni får skriva hur mycket ni vill om SMASK, för ni skriver ju något man vill läsa. Inte samma sak hela tiden, som alla jävlar på facebook, ahah! Gullan!



Ser fram emot ikväll :) <3

2011-03-25 @ 11:44:43
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Gloria (mamma)

Alltid lika vackra :)

2011-03-26 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0