Tick tock, tick tock...

Tiden tickar VERKLIGEN just nu...

Det är ju så att jag gör massa roliga saker hela tiden men det känns som om tiden inte räcker till...

Okej Marre, prioritering och fokus!

Jag ska snart iväg och dansa på Stefans konsert och vi har våra knän helt blåa och skrapsår på armarna, men det spelar ingen roll. PAIN är en dansares andra namn!

Jag har hunnit läsa på om "kultur och identitet" och när jag kommer hem ska jag fortsätta att läsa om "utvecklingspsykologin"... fem dagar till omtentan och jag hör alla mina klockor: tick tock, tick tock, tick tock

Men vet ni en sak?

Jag kirrar det här!



The totally AWZM trio är komplett, när Mallan hittat tillbaka från sin lilla trip söderut.

Puss vänner och chilla lite för min skull ;)


Kommentarer
Postat av: maria

Alltså! Ni tre är så himla söta!

2011-03-10 @ 18:51:03
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Broshän!

nästa gång planerar vi så jag får träffa blondie också :)

2011-03-10 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0