To never let go...

Så här är det:

Jag och Carro har SERIÖSA problem att släppa taget om SMASK.

Vi är hooked och kan inte prata om något annat än om SMASK SMASK SMASK.

Carro är lixom en vän som delar samma schlagerintressen som mig.
Vi hymlar inte med att vi diggar Linda Bengtzin, att vi tycker att Eric Saade är söt och att vi ÄLSKAR Britney.

Och nu är det så att vi har bestämt att vi ska dansa i alla tio bidragen nästa år... sen kom vi på att vi också ska skriva en låt och vara artisterna i ett bidrag. .. sen ska vi vara dansansvariga OCH koreografera typ öppningsnummer, underhållning... och när vi ändå håller på varför inte söka som konfrencierer också ;)

Jag förstår inte hur vi ska kunna hålla oss och vänta ett helt år innan nästa SMASK!?!!?



Carro är glad för hon hittade gårdagens PT med de fina recensionerna!



Vi smaskar i oss glass på Waynes!



Och vi vart ju överlyckliga när vi fick syn på denna i Gallerian!

SSSMMMMAAAAASSSKKKKK

ps. är det någon som vet vart man kan lyssna på årets bidrag? Jag och Carro är lite oroliga för att vi inte har lärt oss texterna helt...


Kommentarer
Postat av: Malin W

ALLTSÅ jag älskar den där cirkusplakatgrejjen där man kan stoppa huvudet och fotas! SÅ JÄVLA KLOCKRENT!! hahah jag döör :D

2011-03-27 @ 18:47:50
Postat av: Sara

Åååh, ni tog kort i den där grejen!! Jag ångrar lite att jag aldrig gjorde det!



Men jag kan joina eran lilla Smask-sekt;)



PUSS

2011-03-27 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0