Utveckling i tid och rum...


Jag måste erkänna att jag e ganska fascinerad av allt det här med Skype.

Jag får ju se mina vänner som bor på olika håll i världen, medan vi snackar! Det låter kanske jättebasic för somliga men ni som ännu inte har det så säger jag bara: skaffa det!!

Jag fick godkänt på min mattehemtenta och en trevlig överraskning i brevlådan igår! Värt att firas :) 

Jag har fått dansa loss med Ninnie. Helt sjukt vad man har utvecklats. I början av året tyckte jag att det var hur svårt som helst att hänga med på hennes Simonsonlektioner men nu känns rörelsemönstret naturligt och det är så skönt att få dansa jazz som är mer åt den lyriska karaktären. 

Inte minst nyttigt för mig som annars är så explosiv.

Apropå explosiv så var jag o gymmade imorse. Rygg, biceps, bröst och länd. Tungt men nice att ha det bortgjort.




Sänder krya på dig kramar till Christopher som halvt tappat rösten.

Besitos!


Kommentarer
Postat av: maria

GRATTIS TILL HEMTENTAN!!!

DU ÄR BÄST :D

2011-03-31 @ 15:11:23
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

Tack fina du! Hoppas att du har det kalasers i huvudstan ;) Puss ses snart!

2011-04-01 @ 05:57:15
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag måste adda dig på skype, vad heter du? :)

Pussspådej!!!

2011-04-01 @ 14:29:09
Postat av: Marre

heeej gumsis! jag heter marlenejessica adda :) PUSS

2011-04-01 @ 23:38:14
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0