Vad gör vi???...

Nu kör vi!!!

Ja, idag har vi fått testa scenen med inledningsnumret på Norrmalmia.

Det kändes faktiskt pretty awzm. Snygg scen och så himla roligt att köra till orkester. Vad vi vet idag så kommer det att vara fullsatt på fredag. Det betyder att dryga 850 personer kommer att sitta i publiken.

Om ni vill titta live på fredag så sänds det på www.piteplay.se kl.19, rekomenderar starkt att titta :)

Jag kommer iaf att vara med i öppningsnumret, bidrag nr.8 Clauss and the Cheerios och sedan underhållningsnumret. Jag och Emelie har även koreograferat bidrag nr.2 Soundsisters, så den får ni kika extra på också ;)

Imorgon ska vi testa scenen kl.8.15, pigg o gla kexchokla!

Men vad sjutton, det går inte att bli något annat än glad när man entrar Norrmalmia :)
Jag känner mig som hemma, för mina damer och herrar, nu e det SHOWTIME!



Inte varje dag jag bär randigt, men.. vad gör man inte för konsten!

Kisses and hugs!


Kommentarer
Postat av: maria

Ni är så himla duktiga!



ska bli jätteroligt att se er på scen på fredag!!!

2011-03-22 @ 20:51:57
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0