What doesn't kill you...

...makes you stronger!

En av mina livsfilosofier. Fungerar i det mesta, knepiga relationer som när det är mycket med jobb och plugg.

Fram till den 25:e mars har jag följande att beta av:

Hemtenta i svenska
Hemtenta i matte
En rapport om formella och informella lärandemiljöer
Omtenta
(tenta jag inte gjorde för jag hade det ganska så bra i Chile ;))
Dansa på konsert
SMASK
(två bidrag + öppnings- och underhållningsnummer)
Kommunturné i Kiruna 


Nu gäller det att PLANERA, och det har jag gjort :) Så om jag håller mig till vad som står i min almenacka så kommer jag att fixa detta!

Så alla fina nära och kära, ha en stor portion överseende med att jag kanske är lite onåbar en period framöver.



Busy girl, lite av min grej, det bli ju som aldrig tråkigt;)

Puss och kärlek


Kommentarer
Postat av: maria

svenska och matte? spännande!!!

Vad är det för hemtentor? :D

2011-03-07 @ 21:47:49
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

hehe det är om ämnen och miljöerna runtomkring. Typ problematiken kring matte, att det är ett sådant hatat/älskat ämne...



Svenskan e lite oklar.. men vi ska lägga upp en lektion, reflektera och analyser, you know ;)

2011-03-07 @ 22:01:11
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0