80-talet VS 2010-talet


Mallan och jag bikade till stan, vilket var asskönt!

Bara få vara i stan kika lite i klädbutiker, en sväng förbi systemet och hämta ut våra resbiljetter till Sthlm.

Allt i lugn och ro, utan stress.

Jag e lite vilsen ibland när jag går eller bikar. Jag gillar lixom att follow the flow vilket gör att jag inte tänker så mycket på vart jag ska. Det e ju som Mallan som har kollen.

Detta gör att jag gärna fortsätter rakt fram om vi ska svänga eller att jag svänger åt det håll jag känner för.
 Mallan har nu lärt sig att cykla med mig vilket gör att hon förbereder mig långt i förväg och ropar: "Marre nu svänger vi!!" Och efter några meter till: "Marre BLINK BLINK, höger!"

Då e jag helt med på noterna:) 



Fancy Mallan med sin Superbike. Helt rätt fashion för 2011



Jag och min 80-tals Blixten! Mallan tycker att jag påminner om Flashdance baben när jag bikar.

Jag väljer att ta det som en komplimang ;)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0