Colours and coffee!


Idag känner jag mig otroligt färgglad!

Präglar nog dagens humör. Jag är SJUKT pepp.

Hade grymt rep med PDP, vi körde igenom Lapdance OCH Djungeltrubbel. Sen avslutades dagen med Maria som är vår lärare under percussionlektionen.

Helt underbart att få instruera och spela rytmen samtidigt och dansa på det. Jag vet att jag skrivit om detta förr men jag älskar det och önskar att vi få fler lektioner med lovely Maria!

Nu ska jag till Stockholm och det ska bli så skönt att få komma hem ett tag och andas. Sen blir det PDPtime måndag-onsdag, ska bli hur kul som helst!

Photosession:



It's all about the coffee!

mer om PDP:s kaffevanor kan ni läsa om här!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0